Med dig

Med dig är jag hemma,.. hemma igen…

Närheten som jag saknat
Drömmar som fått mig att längta
Doften av din parfym…
Känslan av dina händer som tryggt håller om mig…
Med dig är jag hemma,… hemma igen…

I din famn, … jag blundar och lyssnar,…
Ditt hjärta slår,… jag känner känslan av lugn i hela min kropp
Värmen från din kropp värmer mig igen,…
Ord jag saknat,… känslor som vaknat….
Med dig är jag hemma,.. hemma igen…

Dina ögon glittrar och blänker igen,…
De glittrar av vackraste blå när du ser på mig…
Jag har saknat känslan av hur du en gång såg på mig,…
Nu ser du mig igen och jag känner,…
Med dig är jag hemma,.. hemma igen…

Jag vill hoppas ,… jag måste få tro….
Att du vill stanna,…
Stanna med mig,…
Våga chansa,… våga lita på att allt går,…
Om vi verkligen vill,… om vi i våra hjärtan känner…
Med dig är jag 

 

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback