Min blogg handlar om

Hej, Denna bloggen jag gjorde igår ska bara handla om allt som har med kärlek att göra, 

Kärlek vad går det ut på egentligen? 

Jo jag ska säga er än sak vissa tjejer/killar går alltid på utseende för vissa är utseendet det som måste vara Top inget annat vi säger att en kille vill ha en tjej och han tänker så här " vill ha en blond tjej med silikon pattar" redan där så går han tekniskt sätt på utsidan, 

Men det han inte märker att just när han träffar en sån tjej så ser han att hon är blond med silikon pattar och han tänker "jävlar den bruden måste jag få" men det han inte vet är att hennes personlighet är att hon är Bitchig, slampig, ligger med alla osv, sen så efter några månader eller veckor så blir han sårad,

Alltså anser jag själv att man inte ska gå så himla mycket på utseendet utan på insidan det finns flera tjejer som både är snygga och har en helt fantastisk personlighet, Kram på er alla! Mvh Oliver 
http://www.youtube.com/watch?v=C-dvTjK_07c

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback